Alois Piňos

 

Duchovní proudy v současném umění

Zdeněk Cupák

 

Jan Novák

Matthias Drude

 

Nová duchovní hudba v Drážďanech 1995 – 2000

Lenka Foltýnová

 

Galina Ustvolskaja

Pasquale Foresi

 

Krize umění

Jurik Hájek

 

Teologie stvoření a evoluce

Alexandr Hůla

 

Liturgika na Janáčkově konzervatoři v Ostravě

Bohuslav Korejs

 

Může chorál po tisíci letech ještě ovlivnit současné umění?

Louise Lewis

 

Výlety Ducha – Zkoumání vnitřního prostoru

Vojtěch Mojžíš

 

Programní hudba jako jeden z principů mé skladebné metody

Jarmila Plotěná

 

Duchovní umění na křižovatce kultur

Petr Pokorný

 

Absence jednotného stylu a vnitřní duchovní svět jako útočiště

Radek Rejšek

 

Zvon jako hudební nástroj

Josef Rut

 

Slova Sv. Pavla  - inspirace z mládí a Smyčcový kvartet č. 3 s tenorovým sólem

Rudolf Růžička

 

Skladatelská soutěž v rámci výuky počítačové hudby

Petr Samlík

 

Základy industriální notace

Jaroslav Someš

 

Chrám a jeviště

Max Stern

 

Proti proudu k starověkým pramenům

Jaroslav Šťastný

 

Duchovní tvorba Aloise Piňose

Peter Tenhaef

 

Náboženství – hudba – číslo

Eva Trizuljaková

 

Karteziánske gesto pre nové tisícročie

Marek Trizuljak

 

O  naději

Jan Vrkoč

 

Současná hudba v katolické bohoslužbě v naší zemi

Ilja Zeljenka

 

O své tvorbě

 

 

 

Zpět